2014年3月30日 星期日

箍牙啦(9)~~~~

30/3/2014(星期日) 23:30



不知不覺..大公子&大小姐每月箍牙費用, 2月份已經供款完畢.........鬆口氣~~~~


昨天大公子又到覆診日, 好消息....他效果理想, 可以除牙箍啦!!!!
估不到他會比大小姐快...因初段都是大小姐箍得比較理想, 所以未到最後一刻....都不知結果!!!(所以大小姐有點氣餒.....)



看回前文才知已經8個月沒有update箍牙篇.....hahaha~~
因他們每次覆診回來, 問他們....他們都說沒有太大分別, 所以亦沒有特別理會....
今次大公子一步出診所就立即打電話報告..感受到他的歡喜&開心!!!!



看看他箍牙後的效果....

今天的照片...




大公子箍牙前的牙模...
因轉了blog...之前的相片沒有留底, 而我又懶找記憶咭...所以只好翻影了----箍牙啦(3)的照片







因箍牙篇一開始只記錄了大小姐的過程...所以現在只可以用大公子初初的牙模照片做比較











而大小姐, 近期沒有太大進展....繼續努力....

今天的照片..


醫生說可能還要箍多6個月......ohohohoh~~~





其實現在都只是完成第1步驟....
昨天醫生已幫大公子做了倒模(上排牙齒), 下星期可取...之後每晚睡覺前要戴上牙模(1年)!!!
所以下排牙齒未可以除牙箍住!!!!!
仍需努力~~~~~~


---其實一路都覺得箍牙費用..貴..好貴....太貴啦(真的肉赤)!!! 但今天看到效果又覺得....值!!!!(尤其側面更加明顯, 連大公子自己都很滿意...現在他可以有自信的笑)







要大公子合作給我拍一張相片, 與他拉鋸...說服他.....真的很累~~~~

以下就是我們的對話:
我 & 大公子(大)

我: 給我影張相
大: 唔呀....一路都是影大小姐
我: 但現在你除了牙箍
大: 唔好啦...我怕醜
我: 唔會影到樣貌, 只是影牙齒
大: 唔啦...我唔係咁隨便
我: 一張, 只係一張
大: 唔想呀...你唔好強迫我(開始扮喊......)
我: 影一張相...有冇咁慘呀
大: (繼續扮喊)嗚嗚嗚....你要對我負責任....嗚嗚嗚........

真的救命.....比他激死~~~~~~~










沒有留言:

張貼留言